نگاه

با چشمانت که نه با نگاهت به آتش بکش تمام هستی‌ام را

نگاه

با چشمانت که نه با نگاهت به آتش بکش تمام هستی‌ام را

اصرار

خسته

شکسته و

دلبسته

من هستم

من هستم

من هستم

از این فریاد

تا آن فریاد

سکوتی نشسته است.

 

لب بسته در دره‌‌های سکوت

سرگردانم

من می‌دانم

من می‌دانم

من می‌دانم

جنبش شاخه‌ایی

از جنگلی خبر میدهد

و رقص لرزان شمعی ناتوان

ز سنگینی پا بر جای هزارن جارخاموش

در خاموشی نشسته‌ام

خسته‌ام

در هم شکسته‌ام

من

دلبسته‌ام

(احمد شاملو)

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرناز یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 08:46 ب.ظ

دلبسته
دلتنگ
خسته
در هم شکسته
بی حوصله
اینا منم...

دلیل:
با نهایت تاثر و تاسسسف دیروز کلاس کامپیوترمون تموم شد!

تازه نق هم می زنم...

هیوا سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام . امیدوارم هیچ وقت لاستیک زندگیت پنچر نباشه و واحدهای درسیتو پاس کنی و توی واحدهای زندگیت هیچ وقت هیچ وقت در جا نزنی . شاد باش شادونه .

نهال دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com/

سلام

به خودم گفتم تا کتاب ژه رو نخوندم بهت سر نمیزنم !
آخه خیلی دوست دارم کتابای بوبنو بخونم اما نمیشه ....گفتم تا نخونم نمیام پیشت ....حالا فعلا ژه رو شروع کردم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد