نگاه

با چشمانت که نه با نگاهت به آتش بکش تمام هستی‌ام را

نگاه

با چشمانت که نه با نگاهت به آتش بکش تمام هستی‌ام را

نه!

تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است.

تحمل اندوه از گدایی همه‌ی شادیها آسانتر است.

سهل است که انسان بمیرد تا آنکه بخواهد به تکدی حیات برخیزد.

چه چیز مگر هراسی کودکانه در قلب تاریکی، آتش طلب می‌کند؟

مگر پوزش فرزند فروتن انحراف نیست؟

نه!

بگذار که انتظار، فرسودگی بیافریند؛

و ما می‌توانستیم ایمان به تقدیر را مغلوب ایمان به خویش کنیم.

دستما‌ل‌های مرطوب تسکین‌دهنده‌ی دردهای بزرگ نیستند.

اینک دستی‌ست که با تمام قدرت مرا به سوی ایمان به تقدیر می‌راند.

شاید، شاید که ما نیز عروسک‌های کوکی یک تقدیر بوده‌اییم...نمی‌دانم...

(نادر ابراهیمی)

1.هر چی حرف زدم باد هوا بود، خیلی جالبه راهنمایی می‌خواد...اما باز هم کار خودشو انجام میده.

2. یادش بخیر، یاد روزهایی که رویاهامان سرشار بود از عطر حضورش..کمی مهربانتر باش بی‌زحمت...درست مثل سابق

3.من غریبانه به این خوشبختی می‌نگرم. تازه من دل تنگم

نظرات 13 + ارسال نظر
هیوا جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 05:11 ق.ظ

سلام ... چه عجب چشم ما به جمال شما روشن شد !

سلام...
خدا رو شکر روشن شد

نهال جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

بابا شیطون شدی زود آپ میکنی !


خیلیب زیبا بود ...این جمله اول رو همه میگن اما هیچ کس معناشو نمیدونه ..وقتی درک نشده اونقته که باز مشکل پیدا میشه ...

شیطونی از خودته
خوب همیشه همینجوریه...میدان عمل خیلی خیلی کوچکه

نجمه جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی همتی کن و بگو ماهی ها حوضشان بی آب است...

نجمه من وضعم از این حرفها خرابتره....تو اگر دیدی سلام منم برسون

کیمیا جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
جملات بسیار زیبایی بودند.
کلی تحت تاثیر قرار گرفتم!

سلام.
دستم را بگیر تا مهربانی دستانت
و مرا تا آن بیشه‌ پنهانیت ببر
تا آن صنوبرانت در لنگرگاه ماه

فرشته جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 03:51 ب.ظ

واقعا دلمان کباب شد برای تو و دوستیهایت
اندکی بازنگری در احولات خودت نیم بیشتری از مشکلات را حل میکند جان برادر

تا تو بازنگری نکنی...من این کارو نمی‌کنم...به هر حال بزرگی گفتن...
اما بی انصافی نکن

بید مجنون جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

سلام
من هر چی اینور و اونور کردم رابطه ای بین متن اصلی و پی نوشتها استنباط نکردم

به هر حال راجع به پست اصلی حرف میزنم :

اگه توی انتظاری باید بگم که هر انتظاری لزوما فرسوده نمیکنه خوبه که میخوای به خودت ایمان داشته باشی تا به تقدیرت

همین دوتا جمله خوبن وقتی به خودت ایمان داری تلاش میکنی و وقتی تلاش میکنی فرسوده نمیشی شاید دچار گذشت زمان بشی ولی لزوما فرسوده نیستی چون فرسودگی از بیهودگی میاد از به درد نخوردن از تباه شدن و وقتی داری تلاش میکنی فرسوده نیستی در بدترین حالت دچار مرور زمان میشی که اونم خواهی نخواهی همه میشن
یعنی زمان بعد محدود کننده آدمه


ببخش مزاحمت شدم
موفق باشی
یا حق

سلام.
آره خوب .از نظر شما ربطی نداشت...اما خودم بیشتر نسبت به پی نوشت اول این متن رو گذاشتم....
ممنون از نظرت.
مراحمی

احسان جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام
جایت خیلی خالیست..
اینقدرم دلتنگ نباش بانو..
راستی از فری باجی خبری نیست چند روزه..

نمی‌تونم.
نه خبری هست..همین دور و براست

میثم اشتری شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.meisamjonam.blogfa.com

سلام
گاهی وقتا اجازه بده که اونها از تو چیزی بخواهند.
محبت رو می‌گما.

سلام
به روی چشم...

گلناز شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.pariya1383.blogfa.com

ببین اشکم,
بشنو فریادم
از تار و پودم
من خویشتن خویش بودم
نبودم جز آنچه که می نمودم
حقیقتی جاری در رودم
جاری به دریای وجودم
بخوان در سکوتم٬ تمامی سرودم


درود بیکران نثار تو . وا چی شده ، دوباره دلتنگ شدی هان .
چی داری میگی من که اصلا سر در نمیارم بارم بیشتر توضیح بده . خیلی دلتنگتم . من به روزم.

سلام...
همچین که پیچیده نیست.
دلم تنگ شده همین

seulement یکشنبه 14 بهمن 1386 ساعت 11:00 ب.ظ http://seulement.blogfa.com

سلام.
حال شما؟
کنایه؟ من که چیزی ندیدم...
در مورد مطلبتون اینکه من رو یاد خاطرات چند سال پیش می اندازه و حال یادش هم تلخ هم شیرین.....
ولی زیباست.
اوه راستی آپم اگه مایلید تشریف بیارید.
نکته: این سیستم پاسخ که جدیدا راه اندازی شده اصلا بهم نچسبید البت میگن چهار دیواری ، اختیاری.
موفق باشید...
فعلا.

بید مجنون دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 01:56 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

به روز تشریف داریم

گلناز سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.pariya1383.blogfa.com

درود بر تو بهترین . عزیزم به امید اینم که روزی رستم دوباره از بین این مردم بلند بشه .
من همیشه راجع به یک مطلب متن میگذارم اینم فقط ایرانه .
البته گاهی از بعضی از مردم نادان هم مینویسم .
هیچ گاه نگو تکرار . چون مردم ایران با تکرار یک مطلب این هم بعد از مدتها متوجه میشن حقیقت کجاست .

منتظر سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 02:49 ق.ظ http://darpanaheto.blogsky.com

الله
سلام

نوشته های قابل تاملی دارید ...
اما یه جورایی همشون صدای دلتنگی دارن !؟

انگار همه منتظرن و دلتنگ ... چرا ؟

راستی خود شما هم به تقدیر اعتقاد دارید ؟؟؟ یعنی سرگذشت از پیش تعیین شده ؟
و اون جمله اول چی ؟ واقعا آشانتره ؟؟؟!!!

در پناه حق





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد