نگاه

با چشمانت که نه با نگاهت به آتش بکش تمام هستی‌ام را

نگاه

با چشمانت که نه با نگاهت به آتش بکش تمام هستی‌ام را

دل خود خود من

دلم گاهی دلش میگیره  

دلم گاهی تنها میشه بعد میشینه برای تنهایی خودش اشک میریزه 

دلم عاشق میشه بعد دل تنگ میشه 

دلم شاکی میشه بعد فریاد میزنه  

فریاد 

       فریاد 

              فریاد 

که برسه به گوش خدا 

که آخر سر هم خدا میشه مونس دلم.

نظرات 6 + ارسال نظر
فره باجی چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

نحن نقرب من حبل الورید

بیدمجنون پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://from2008.blogsky.com

سلام زهرای عزیز
خوشحالم که میبینم که هنوزم هستی و میخوای ادامه بدی و بنویسی
اسم جدید وبلاگ مبارک و همینطور قالب جدید
خوشحالم که برگشتی


گاهی در مورد منم ، دلم ،‌دلش میگیره
گاهی تنها میشه
ولی نمیدونم چشه که هیچوقت فریاد نمیزنه
حتی اگه شاکی شده باشه یا عاشق شده باشی و دلتنگ

تازه نفس پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 12:49 ق.ظ http://myhotevents.persianblog.ir/

السلام علیک نقش خیال عزیز (زهرا خانم)

شروع دوباره مبارک ! گرچه با فریاد شروع شده اما امیدوارم پر از آرامش اتون کنه

ما رو که حتما از یاد بردید اما من که با دیدن نام بلاگتون در وب دوستان مشتاقانه اومدم اینجا :)

سید مجیب جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

و چه زیباست این هم مونسی

توتم یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

تبریک میگم که مجدد برگشتی به فضای مجازی

مصطفی مرتضوی یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 10:12 ب.ظ http://hivanet.blogfa.com

نگاه... اسم قشنگیه. هر چند نقش خیال هم خیلی قشنگ بود.
نحن نقرب الیه من حبل الورید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد